wtorek, 17 czerwca 2014

Sally Hansen Instant Cuticle Remover

Większość z nas ma problemy ze skórkami wokół paznokci. Zadzierają się, są suche itd.
Nawet najlepszy, najdroższy lakier będzie źle wyglądał na niewypielęgnowanych paznokciach.
Jestem przeciwniczką wycinania skórek więc dziś przedstawie wam preparat, który je rozpuszcza.

Sally Hansen Instant Cuticle Remover 


 Preparat zmiękcza i usuwa suche, stwardniałe skórki wokół paznokci zaledwie w 15 sekund. Instatnt Cuticle Remover zawiera ekstrakty z rumianku, aloesu i zielonej herbaty, dzięki którym Twoje dłonie szybko staną się piękne i zadbane. Sprawia, że paznokcie wyglądają pięknie i zdrowo, skraca czas wykonania perfekcyjnego manicure, regularne stosowanie pozwala uniknąć problemów ze skórkami, stosowany w Salonach Kosmetycznych, przebadany dermatologicznie. Nałóż cienką warstwę preparatu na suche skórki wokół paznokci. Po 15 sekundach zacznij delikatnie usuwać skórki, a następnie dokładnie umyj ręce w ciepłej wodzie z mydłem.
 

Buteleczka ma 29.5 ml i kosztuje ok 25 zł, na allegro można kupić nawet za 15 zł z przesyłką! 

Produkt w ciągu 15 sekund ma rozpuścić wszystkie skórki, nie oszukujmy się, preparat nie poradzi sobie z niezadbanymi, grubymi i twardymi skórkami na połowę paznokcia. Produkt jest jednak bardzo przydatny, używany regularnie sprawi,że skórki będą wolniej narastać i staną się delikatne.
Żel nakładam na skórki na maksymalnie 1,5 minuty po czym odsuwam je delikatnie drewnianym patyczkiem. Na koniec ręce myje w ciepłej wodzie.

Przed


Po


 Jak dbacie o pielęgnacje swoich paznokci i skórek?

6 komentarzy:

  1. Dla mnie ten preparat to prawdziwy KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dużo czytałam o tym preparacie i muszę przyznać, że jestem bliska jego zakupu...

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, że do Ciebie trafiłam! Szukałam dokładnie czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń