wtorek, 3 czerwca 2014

Alverde Haaröl Mandel Argan

Dziś znowu będzie o olejku ale do włosów. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził zapraszam do czytania.
Kosmetyk pochodzi z niemieckiej drogerii DM, kosztuje 2,90 € / 50 ml. Olejek ten mam dzięki mojemu tacie, który swego czasu pracował w Niemczech i zrobił mi spore zapasy w tejże drogerii :). Można go kupić na allegro za 20 zł.



Buteleczka jest plastikowa z pompką co jest dużym plusem.
Przeznaczony jest dla włosów suchych, łamliwych. Ma nawilżać włosy i sprawiać, że staną się miękkie i błyszczące. Zazwyczaj nakładam go na wilgotne włosy, 1 pompka mi wystarcza aby pokryć wszystkie końcówki. Czasem 4-5h przed myciem nakładałam go więcej, związywałam w koczek i po kilku h myłam normalnie włosy, zmywa się bez problemowo każdym szamponem. Olejek jest wydajny, nakładałam go na końcówki po każdym myciu i czasem na kilka godzin na całe włosy i taka buteleczka starczyła mi na kilka miesięcy.
Zapach jest bardzo przyjemny, migdałowo-cytrusowy. 



Skład: Glycine Soja Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Oil*, Juglans Regia Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Arctium Lappa Extract*, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**.
w składzie znajdziemy : olejek sojowy, olejek arganowy, olej z orzecha włoskiego, olej ze słodkich migdałów, wyciąg z łopianu, olej z nasion słonecznika.
Jak widać zawiera dużo naturalnych olejków i nie zawiera silikonów, ma świetny naturalny skład. Jest odpowiedni dla Vegan.



Minusem jest zdecydowanie brak dostępności w Polsce, ale jeśli macie okazję go kupić to polecam! Super skład, dobra cena i przyjemny zapach. Włosy po nim pięknie się błyszczą, są nawilżone i miękkie.
Olejek czasami używam do skórek wokół paznokcia, świetnie je nawilża, nie zadzierają się, można dodać kilka kropli do kąpieli, zapach wspaniale koi wszelki stres i przy tym nawilżymy też ciało. Jak widzicie olejek ten jest uniwersalny tak samo jak opisywany przeze mnie dzień wcześniej olejek z Alttery :)
Jak widać na załączonym zdjęciu mam kolejne opakowanie ! :)


A wy jakich używacie olejków do włosów ?

2 komentarze:

  1. ale fajnie że miałaś możliwośc zakupów w dm , ja do włosów używam to co mam pod ręką (lniany, arganowy, monoi - z dzieckiem nie mam czasu na olejowanie tylko biorę co stoi najbliżej na półce)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokosowy też jest bardzo dobry do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń