niedziela, 18 maja 2014

Sposób na gładką skórę

Wszystkie kobiety marzą o jędrnej, gładkiej skórze i jest na to sposób! Mowa oczywiście o peelingu kawowym. Kawa, pobudza krążenie a także przyspiesza spalanie tkanki
tłuszczowej. Peeling złuszcza martwy naskórek przez co ułatwia wchłanianie składników aktywnych z balsamów czy oliwek. Kawowy relaks warto zafundować sobie zwłaszcza
po stresującym dniu w pracy. Przyjemny aromat kawy doda nam energii. Na rynku jest wiele peelingów złuszczających lecz ten jest bardzo tani i bardzo skuteczny no i
oczywiście naturalny! :)

Do wykonania peelingu potrzebne będzie:
- kawa - 3-4 łyżki
- oliwka- 1 łyżka
- woda
opcjonalnie:
- cynamon, imbir - 1 łyżka (pomocne przy cellulicie)
- sól/ cukier - 1 łyżka

Kawę zalewamy wrzątkiem, dodajemy oliwę, cukier i cynamon/ imbir. Konsystencja musi być zbita, gęsta aby nie spływała z ciała. Taką miksturkę dokładnie mieszamy,
nakładamy na zwilżone ciało i masujemy okrężnymi ruchami ( dodając cynamon/imbir warto się skupić na miejscach dotkniętych cellulitem). Następnie zmywamy przy pomocy
żelu. Skóra jest gładka, jędrna i gotowa na przyjęcie balsamu/oliwki.





Najlepiej stosować 1-2 w tygodniu, systematycznie wykonywany zapobiega wrastaniu włosów po depilacji. Jedynym minusem jest to, że brudzi wannę. Najlepszym wyjściem
byłoby robienie go pod prysznicem. Stosowałam wiele peelingów ale po żadnym nie uzyskałam takiego efektu jak po peelingu kawowym. Polecam go każdemu!

Znacie peeling kawowy? Jakie są wasze wrażenia  ?

5 komentarzy:

  1. Wypróbowałam, genialne! Czekam na więcej notek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego słyszałam o tym peelingu ale nigdy nie próbowałam :) muszę w końcu się zdecydować, bo ponoć bardzo dobrze działa na cellulit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzone, daje niezłe efekty. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie sprawdzałam, ale na pewno wypróbuję. Oby więcej takich fajnych pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń