środa, 28 maja 2014

Himalaya Herbals - Krem antyseptyczny

To mój hit w pielęgnacji twarzy! Krem stosuje na bolące ropne wypryski i muszę przyznać, że w ekspresowym tempie goi wypryski. Ja używam go tylko na twarz ale dzięki swym właściwością stosowany być może na wszelkie ranki, otarcia, drobne oparzenia, infekcje grzybiczne.
Można nawet używać go na podrażnienia po depilacji ponieważ koi zaczerwienienia.
Stosowany na twarz, na noc walczy ze zmianami trądzikowymi, uspokaja cerę, wchłania się do matu chyba, że przesadzimy z ilością produktu. Dziewczyny stosują go także pod makijaż, ja jeszcze tego nie robiłam :)



Krem zawiera wyciąg z aloesu, który ma silne właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Zawiera także tlenek cynku- przyspiesza gojenie ran, wyciągi z ziół i olej z migdałów.


 Konsystencja- krem jest bardzo gęsty i wystarczy odrobina produktu alby nałożyć go punktowo. Kolor lekko kremowy jak widać na załączonym zdjęciu, nie rzuca się w oczy. Nałożony punktowo jest widoczny ale mi to nie przeszkadza i często wychodzę z nim z domu :)
Kolejnym plusem jest zdecydowanie cena. Ja kupiłam go w Rossmannie za 5 zł.
Mała tubka (20g) - idealna na różnego rodzaju wyjazdy może się przydać np. przy otarciach.


Znacie ten krem ?

3 komentarze:

  1. Jestem zadowolona z efektów tego kremu. Polecam wszystkim bardzo gorąco i pozdrawiam.
    Łapka w górę za super artykuły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywalam jeszcze tego kremu, ale faktycznie czytalam juz o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń